120727

I går blev en full dag med skoj och sorg. Sorgen över att min svärdotters mammas 2 hundar blev överkörda av en lastbil. Ninon fina flickan avled direkt och Pojke ligger på intensiven i Strömsholm och verkar inte må vidare värst bra. Dom smet från badet och rakt ut på vägen, stackars stackars, håll noga koll på Era kära fyrbenta.
Förmiddagen spenderade vi ensamma på klubben Nova Wienna och jag, W var brutalt träningsvillig trots att det var jättevarmt och gillade inte alls mina skugg och vattenpauser, Nova trallade mest runt och mös, den hunden har ingen fart alls och har aldrig haft, gillar mest att pyssla nuförtiden. Kan vara därför som jag inte alls tyckt att lydnadsträning varit skoj. Sonen Daniel och sambon Therese fyllde år i går och vi firade med skogspromenad till Limbostugan och fikade där, det var en sång bit att gå för b-barnens korta ben. Wienna körde järnet, fram och tillbaka hela tiden, tur att jag hade mycket vatten med. På vägen upp kastade sej W åt sidan som om hon trampat på glödande kol och där var en stor huggorm i full fart med att mumsa i sej en stor groda, jädrans va rädd jag blev, men lugnade mej ganska snart när jag såg att den hade munnen full.Grillade lite på kvällen och W spelade fotboll med Classe, fattar inte hur hon orkade i värmen men det är ju kanon att se att det finns en massa att ge trots att det är varmt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0