Grisvarning??

Vi har b-barnen på sleepover 2 nätter så det är full gas i stugan. Smet iväg till svampskogen efter läggningen, hundarna hade frågat i flera timmar NÄR ska vi gå? trots att det hänt saker hela dagen. La ett minispår på PRO.s gräsmatta innan svampen, det var fint väder idag så jag  chansade på att det varit boule träning där under dagen. Skogen nästa! skönt att sträcka ut i full fart. Tror det var vildsvin i farten, såg ut så på marken och hundarna tände på som bara tusan så det blev några riktigt bra vindmarkeringsövningar. W  gasade på lite väl mycket och jag kände att neej, koppel på! här har jag inte 100% koll, hon har aldrig dragit på vilt och jag ville inte ge henne den möjligheten. Gräsmattespåret gick bra trots utsvävningar i utkanterna, konstigt spår sa W, bara gräsmatta.  Bästa bollen blev slutet och då tycket W att det var lika bra att köra lite lydnadsträning när hon ändå var i gasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0