120518

Det blev en långis i skogen, ryggan var packad med saker till uppletanderutan. Nova ar cool men Wienna har det väldigt jobbigt med att ligga plats när jag fixar med rutan, jag fick gå tillbaka en gång och och tala om vad som gällde sen gick det bra, kul att hon är taggad men platsen SKA funka i alla lägen. Sen åkte vi till klubben för att hjälpa till med bygget, idag avancerade jag till cementblandare, jätteroligt. Lite barnvakt på seneftermiddagen och tillbaka till klubben för att träna/hjälpa till men arbetat var avslutat för dagen så det blev bara lite städning. En kompis körde igenom oss på en lägre lydnad och jag körde igenom honom på en apell. Imorgon blir det ett elitspår som är snitslat till vår tävling 6 juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0