En bra hunddag

Spårade med några kompisar idag, I väntan på spåret blev det uppletanderuta, hon är helt fantastisk lilla, W hittade tom en kotte som jag haft i fickan,, visserligen nosade hon runt kotten och letade snask som den förmodligen luktade men till sist tog hon den och kom, partyparty!! Spåret med spårupptag gick väldigt bra, fast efter ca 100 m försökte hon vräka i sej ett kranium av mindre modell så vi fick ta ett snack om det, sen blev det lite fladdrigt ett tag och jag trodde hon var ute och cyklade men icke, hon spårar så fint och liggmarkerar lite väl brutalt ibland men jag älskar att se den glädjen som hon visar. Min "snälla" träningskompis avslutade spåret med ca 300 m jämte vägen och där fick W jobba, hon var ut på vägen några gånger men upptäckte sitt misstag och gick tillbaka till spåret, väldigt intressant. Avslutade med att tokköra till klubben för platsliggning/budföring med skott. Idag får W 10 p på ALLT av mej.

Kommentarer
Postat av: Eva

Duktiga Wienna :) Jätte skoj att läsa om er träning!!!

Ni får komma ut och tävla snart!

2012-05-23 @ 10:48:54
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Karin, Athena och Dio

Jag är imponerad över er träningsfrekvens! Själv är jag glad om det blir en gång i veckan;-)

2012-05-23 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0