Varmt!!

Jisses vad varmt det var idag, Lunchade och stack till skogen för en rastning av hundarna innan bygget på klubben. Vi har ett bra ställe nära klubben där skogen är fin och har lite vattenhål/lorthål att svaka sej i. Jag har lärt mej var de flesta är och det syns verkligen på W när det är vatten i nosen, hon drar iväg som en kanonkula och sen hörs ett stort plask. Åkte till klubben för att se om det fanns nåt att göra, tyvärr var alla snygga brunbrända klubbkamrater redan borta, vår helt fantastiska ordf var där som vanligt och jag fick úppdrag att städa, så blir det när man kommer sent. Hem igen för lite mat .Åkte till klubben lite senare för att visa Bettan min hemvärnskompis uppletanderutan, Alex imorgon en hen fixade det galant. W fick visa hur det går till. Imorgon hoppas jag att hennes tokcerisa tjänstecken kommer. Tränade lite detaljer idag med rådjur på åkern bredvid, ingen som stör W alls men det har vi verkligen tränat på sen dag 1 när hon flyttade till Fagersta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0