Wienna bet mej i rumpan!!

Så blir det sa W när man inte får åka till klubben och träna, fast båda odjuren fick en skogsprommis i morse och sen blev det gården ett tag innan vi skulle passa b-barnen, det var varmt så hundarna fick vara hemma ca 3 tim istället för att sitta i bilen. På kvällskvisten stack W och jag till skogen ett tag för lite spring och träning, vi tränade på Lenas trix, ut och japp, backa samt fjärren, tydligen räckte det inte. W brukar stöta mej hårt i rumpan när det hänt för lite och vill ha igång mej, idag var hon nog extra övertänd för jag fick ett nyp därbak när jag skulle hämta in tvätten, hon insåg sitt misstag och började tokspringa och spexa för jag inte skulle bli arg Hon är en riktig skön snubba!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha, hon är lika sin mamma upp idagen!! Scylla kan nypa till i baken när hon laddar upp sig!!!

2012-05-27 @ 20:08:58
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Britt

Fina snälla mamma Scylla, trodde det bara var buset som höll på med sånt, tänkte skylla på pappa Udson.

2012-05-27 @ 21:56:17
Postat av: Sara&Enzo

Hahaha!! det var dagens skratt att läsa hur hon bet dig i rumpan och sen försökte spexa bort det för att du inte skulle bli arg! kan riktigt se det framför mig :P

2012-05-28 @ 10:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0