Då blir det lugnt ett tag

Idag bär det av till Upplandsväsby och Orthocenter för en efterlängtad knäoperaton. Jag är duschad med Hibiskrub så håret känns som svinto och ansiktet är botoxstelt. Hundarna jagar på eftersom det packas, utställning? läger? träning? nope sorry det blir att gå i koppel med hundvakterna och inget annat. Jag vill absolut inte att W ska få några som helst möjligheter att ev dra i skogen, hälsa på folk eller hundar eller göra illa sej igen nu när fotskadan nästan är ok. Det blir till att vänta på att jag kan knaggla mej fram i skogen med kryckorna. Som tur är har jag skogen utanför dörren och hundarna är duktiga på att roa sej själva. Ser fram emot att tävla högre spår i vår och det har inte varit skönt att spåra vanligt spår med fart, däremot har vi ju haft viltspåret som ska gå relativt lugnt till och jag har lärt mej massor när vi viltspårat som kommer att vara till stor nytta i vanliga spåret.

Kommentarer
Postat av: Eva

Lycka till Britt!!!

2012-11-26 @ 19:07:28
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Karin

Lycka till med operationen och återhämtningen efter denna!

2012-11-26 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0