Täning hos Maria Brandel

Ojoj, vad mycket det finns att tänka på när man tränar hund, Jag följde med 2 kompisar till Maria Brandel, tog tom semester  och det var det verkligen värt, fick mycket med mej som kan tränas medan jag går på kryckor efter operationen. Fjärren, focus fick bra tips, pos återigen bra tips, nostarget, där finns mycket att göra för att det ska bli en 10.a, ligger i snitt på 7.5 där. Rutans problem är utredda?? var på rätt väg med mitt tänk men hon tyckte absolut att jag skulle plocka fram targeten och kommendera stå vilket jag plockat bort, hmm. Annars var det lite min attityd, lite possitivare får jag alltid höra, men det är jag när jag tränar själv och då går W bättre, men vem f-n kan stoja på och ropa bra när självaste Brandelskan tittar på, kanske jag braar på helt fel ställe. Sen får man ju en massa gratistips av att titta på när andra kör sina hundar.

Kommentarer
Postat av: Eva

Maria är KANON duktig!!! Gick mkt hos henne med Silo&Axi numera är hon alltid fullbokad...

2012-11-08 @ 12:42:28
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0