120902

Nu är det höst på riktigt!! sonen Claes åkte tillbaka till Halmstad och plugget efter att har varit i Fagersta och jobbat hela sommaren. Känns lite tomt och tråkigt just nu. Efter lunch la jag ett viltspår till W, min plan på åker med övergång till skog blev jobbigt för matte, iallafall på åkern som hade gräs högt som hela jag, klaffslera och rådjurslegor. Lite slalomspår i skogspartiet och slut. W tog spåret fint och jag trasslade mej genom det höga gräset, in i skogen och allt gick bara fint tills slutklöven, då gjorde Wienna en Dea och hoppade rakt upp i luften, pissmyror!! matte fick städa klöven sen blev det skoj.  Innan vi tog spåret åkte vi till klubben och tränade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0