120909

Idag har vi varit på språng hela dagen, började med lydnad på klubben på fm, lägga viltspår innan lunch, OK korv med mos.  Mot auktionen och förstås skulle "mitt" vitrinskåp säljas på slutet, men skam sen som ger sej. Jag åker bara när det är nåt jag verkligen vill ha, tror dom börjar fatta att när Britt kommer så är det handen i fast uppläge. Fick som jag ville, ett nytt vitrinskåp i samma stil kostar 9400 spänn! Köpte mitt för 1000 kronor, lite färg och ops, som nytt. Gick en sväng med hundárna på skogen nära viltspåret och W fick en uppletanderuta. Vidare till viltspårupptaget, hade gjort ett kortspår för jag var mest intresserad av upptaget, det hade varit folk där för det stog bilar där när jag kom så det blev lite oroligt i upptaget. Får nog ta en vardagseftermiddag så W får en ärlig chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0