Viltspår öppenklass 2

Vi gick ett till öppetspår idag igen och nu hade jag lite koll på vad som gällde. I vanliga fall brukar jag vilja veta iallafall lite om vad jag ger mej in på men helt plötsligt blev det snabba puckar om man ville köra några prov, Västmanlands Taxklubb anordnar bara prov tom 30 sept. W hade spåret i näsan redan utanför upptagsrutan så det bar bara att hänga på. Spåret gick klockrent och tokvinkeln blev vänstervarvad ett varv sen var hon på igen.Inget att tillägga mer än att spårets liggtid var 19 tim, vi spårade på 14 min, maxtid 45 min. 1 pris och hon måste bara få HP sa dommaren när vi hittade skånken. Fick efter spåret reda på att Wiennas prestationer tydligen diskuterats på ett possitivt sätt på deras möte på fm.

Kommentarer
Postat av: Eva

GRATTIS igen och gud vad skoj att de gillade vad de såg:) Blir mer och mer sugen att testa jag med...

2012-09-16 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0