Haha! sa W, JAG kan

Vi, jag och Wienna åkte till ett industriområde och tränade framåtsändande. Sen blev det en 3 timmars skön promenad med massa lek och lite träningspass. Vi var borta längre än jag planerat för vi hade så roligt. Viltspåret skulle åxå tas så jag köpte en halvdöd sallad på OK och åkte till spåret och åt upp halva, var inte så god. Dagen till ära hade jag laddat ryggsäcken med div försvarsverktyg utifall vargen från igår skulle dyka upp. Selade på W vid upptagsrutan och hon hade redan spåret i näsan, släppte ute henne och hon gick lugnt och fint till spåret och fortsatte ca 200 m, vädrade åt höger tittade på mej och fortsatte spåret men sen ville hon till höger igen, där fick jag några sekunder att fundera på hur jag skulle agera och bestämde mej för att inte lägga mej i hennes jobb, vinden låg på därifrån och jag visste att slutet låg dit hon pekade så jag avvaktade och W bestämde sej för att gå på slutet, det är ju trots allt dit vi ska så varför tramsa runt i ett spår när man har koll på läget.? Super nöjd med mitt agerande i frågan och W var ju duktig som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0