130217

Har provat vittringsapporteringen 2 dagar i rad nu, visserligen på neutrala platser och direkt när vi parkerat bilen för då är W som mest taggad och det har inte varit några problem, så jag hoppas att härdsmältan i hallen var en engångsföreteelse. Jag får passa mej när jag korrigerar i fortsättningen. Vi skulle spåra idag på ett grustag men där verkar dom inte jobba på vintrarna för det var helt oplogat men vi hittade ett bra scooterspår som slingrade sej genom skogen och ut på åkrarna som vi gick istället. Såg Lena och Andreas filmer gällande drag och jag kan meddela att Wienna åxå kan! Fast hon kör drag med halvtjock matte med inslag av spårupptag och vindmarkering. Jobbigt är det som bara den att koppelgå med henne men jag vill ju inte ta bort intresset för varken spåren eller vindmarkeringarna så jag får väl helt enkelt bita i det sura äpplet och bli dragen rund på, det är ju inte så ofta som vi har koppel och om man ska se något possitivt med det hela så kanske det blir lite underhåll av muskler iallafall. Tränade lite saktagående i spåret, det var extra svårt idag pga just rådjursspår och vindmarkeringar, lite taskigt kanske men man måste hålla ordning på vilka order man får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0