Vetten

W är sydd med 4 stygn. Hon fick antibiotika i 5 dagar, tyvärr lite rakad men vi tog så lite det gick, huvudsaken är ju ändå att det läker som det ska. Diskuterade Novas beteende lite och dom sa att hundar ibland kan tappa förnuft på äldre dagar och så verkar det ju vara för Nova som egentligen är en väldigt snäll hund som numera verkar bli överhettad i leken. Iallafall är det färdighärjat! Nova kommer i fortsättningen att gå i koppel när W är med, lite taskigt men livet förändras för alla.

Kommentarer
Postat av: Eva

Kan ju berätta att jag märkte i sommras när jag kastade bollen till hundarna hemma på gården så såg jag att Scylla istället för att försöka ta bollen siktade in sig på att ta FIGO istället....inget har hänt och Figo vet hur tanten är så han duckar och undviker henne!! Ute på promenaderna så gör hon aldrig så däremot.....konstigt men det brukar räcka med att jag fräser åt henne men detta har jag aldrig sett på henne innan!

Svar: Det var någon som sa, fuskar man inte vill man inte vinna tillräckligt mycket, tanterna känner nog av åldern och tar till lite tjyvknep.
None None

2013-02-12 @ 23:52:03
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0