130106

Idag blev jag hämtad i gryningen av en snäll klubbkompis som skulle tävla på klubben. Det var ett tag sedan jag var där så det var skoj att träffa alla klubbkompisar igen. Känner mej taggad och tänker försöka träna på allmänträningen på tisdag, tråkigt bara att jag fortfarande inte får köra bil men jag ska snart övningsköra och känna hur det känns. Vi har börjat träna kondisen jag och Wienna vi gick 5 km idag, före det hade husse varit ut med 4 beningarna i skogen, stygnen är borta så det är bara att köra på igen. Jag har anmält mej till en träningsdag för Monika Lindblom på klubben och ett 3 dagars läger i början av juni i Kopparberg som jag verkligen ser fram emot.Nu väntar jag med spänning på om den rakade pälsen vid skadan kommer att hinna växa ut tills i mars då det är utställning i Strängnäs.W"vann" startavgiften när hon blev BIR, tror det var i Eskilstuna i somras.

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt att du snart är på G igen Britt!!!!

Då kommer ni träffa lilla Herax i Strängnäs :) Jag funderar fortfarande...ev kommer vi oxå!!

2013-01-06 @ 16:23:33
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0