130108

Bra dag igår, var till sjukgymnasten som tyckte det såg bra ut, lite nya övningar och fortsatt träning 3 ggr/dag. Jag ville börja gymma men nädu sa han, Du får allt lugna ner dej lite, för att jag skulle få nåt att bita i gick han med på 2 pass vattengympa i veckan, alltid något. Yngste sonen som numera är hemmavid ett tag, jag och hundarna går sköna promenader i skogen om dagarna. Jag får fortfarande inte köra bil men övningskörde lite på skogen igår och det kändes säkert men tar det nog lugnt nån vecka till, det börjar kännas som om man har fotboja, måste ha övervakare och skjuts överallt. På rundan igår stod det en bil konstigt på uppställd mitt på skogsvägen, dörrarna öppna och vi såg en massa fotoblixtrar, hundarna blev riktigt på och vi hann undra en hel del vad som hänt, var det polisen som tog bilder på något otäckt som hänt?? när vi kom närmare såg vi, det var 2 fågelskådare som hade tvärnitat, kastat sej ur bilen och stod och tog kort på en liten svart prick längst uppe i en gigantiskt gran. På kvällen blev det hundbad som verkligen behövdes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0