0 inkallning!!

Då blev man sur igen! Jag och ungarna gick till sjön, strax innan oss gick en man ett litet barn och 2 Bernersennerhundar och dom var lösa, jag fick en obehaglig känsla så vi kopplade hundarna och fortsatte att gå, man antar ju att om man har lösta hundar så har man inkallning men ICKE! medan gubben stod på huvudet i blåbärsriset kom hundarna lufsande mot oss och när han väl märkte vad som hänt hade odjuren ingen lust alls att komma till honom. Jag vill inte att någon hund ska komma fram till mina, Wienna är snäll men det kanske inte den andra är, Nova är åxå snäll men blir flyg förbannad om någon kommer in here face, hon vill ha lite avstånd. Jag hotade hundarna och stackars Classe som hade Nova blev nästa mål, nu gick det bra och jag tror inte att dom var speciellt farliga men man vet aldrig och jag blir så jävla arg när det händer. Vi badade och plockade lite blåbär så nu har man smällt i sej en bit blåbärspaj.
Wienna äter gärna blåbär och helst från samma ris som jag plockar.

Kommentarer
Postat av: Eva

SUCK för de lösa hundarna....Hehe Axi & scylla var med mig & min mamma när vi plockade blåbär i helgen och de började beta blåbär för glatta livet! Samma här de stod först och tiggde vid mig men de fick faktiskt plocka själva :)
Åh vad gott med blåbärspaj:)

2013-07-23 @ 21:57:18
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback