RUUUUTAN

Men först ett knasigt Norskt viltspår på förmiddagen. Wienna gasade mer än vanligt och for kors och tvärs över spåret. Jag hade riggat 3 sårlegor som Wienna duktigt nog verkligen stannade upp vid så jag han i lugn och ro meddela att jag ville ha liggmarkeringar just där. Vi kom fram till skanken efter lite fixande av W. Jag blev lite förundrad över hur hon spårade men fick svaret när Nova gick samma spår. Wienna markerade INTE ett halvt skelett av rådjur, inte heller en skalle av något slag, ingen död fågelunge eller en benhög däremot kollade hon av det hon kände av och tog oss till slutet, RIktigt imponerade. På eftermiddagen hade jag och 2 andra bokat träningstid med Monika Lindblom på klubben. Vi körde rutan i alla 3 passen, stadga stadga och åter stadga, efter kanske det 30.de skicket började farten minska något, Wienna kämpar verkligen i ALLA lägen, min stjärna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0