Vilket viltspår!!

Det var nog vårt bästa hitintills så Wienna har all anledning att fira.
Det var ett helt galet spår som jag skrev i förra inlägget och jag hade räknat/hoppats på att stöta på patrull men ICKE sa W, och spårade som på räls i bra tempo. Legorna har vi förstås inte fått in än men där över vi på, men i återgångarna pekade hon faktiskt finger och gick rätt direkt utan att gå fram till spårslut och backa för att hitta spåret igen, tycket faktiskt att hon sneglade på mej vid den sista med ett litet hånflin på läpparna. Jag antar att det var ett spännande spår eftersom det hände oväntade saker och att det var därför som hon gick på bra. Bra för mej att veta att liggtid på 14 tim i riktigt varmt väder funkar bra. Nu får jag ta mej en funderare på hur jag ska kunna toka till det ännu mer, ska bli skoj dä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0