130619

Långpromenad och bad blev det för Wienna idag, det var riktigt varmt så Nova fick vara kvar hemma. Vi gick hemifrån till badsjön genom skogen, det var riktigt skönt i trädskuggan, Wienna simmade massor, jag kastade och kastade leksaken, på slutet saktades farten betydligt och då var det "bara" hela vägen hem. Hungrig var hon och det talade hon om minsann, blåstirrade på mej när jag satte mej i solen, hm är hon dum i hela huvudet tyckte nog W som gick in i köket, kom tillbaka och ställde sej i dörröppningen och blåstirrade igen, meen hund! Ops vad är klockan, hmm 20 min innan mattiden och morötterna var inte kokta. Jag tänkte träna lite framförgående innan fotbollsmatchen i kväll men det blir nog vila för W, hon ligger och sover djupt och skälldrömmer stackarn, det tar på krafterna att konditionsträna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0