Ledigt

Iallafall för hundarna, som fick ta det lugnt idag och titta på Fagersta BKs elitpårtävling, jag fick den stora äran att gå ut 2 av 28 elitspår i dagen tävling. Jag hann med att titta på lydnaden ett tag innan vi styrde bilen till skogen. Träffade en hel del trevliga tävlingsdeltagare och det blev förstås en massa hundprat. Fram på eftermiddagen grillades det och det var inte hamburgare utan 2 halva grisar till deltagarnas förtjusning Dagen flöt på riktigt bra och Tova Lind tackade oss på prisutdelningen även ordföranden sa några väl valda ord om klubben och oss medlemmar. Nu är jag riktigt trött! 3 lägerdygn, jobb och kvällstävling, upp kl 6 för en heldag på klubben. Imorgon är jag ledig och ska verkligen försöka SOVA och ser fram emot en härlig hundtränardag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0