Tävlat i Köping

Hmmm 209 p igen och ett tredjepris. 0 på rutan, inget ovanligt, 0 på sättande under gång, ovanligt, hon halvsatt sej men ångrade sej sedan, kan bero på att det hårda relativt långa gräset hamnade där det inte borde. Men annars är jag riktigt nöjd, attityden på fria följet var riktigt bra 8.5 p! vittringsprov i högt gräs, 0 på dom andra, W sprang förbi en meter, tvärstannade och stack ner nosen och rev åt sej en pinne, gissa om jag blev förvånad, hon hade tagit rätt pinne. Duktiga W. inkallande m ställande 10 p, fick tom beröm av domaren. Slarv med hoppapporteringen slog i. Sittande i grupp blev en pärs, hundarna fick sitta 2 min! på lägret klarade W som mest 1 min 50 sek men idag maxade hon rekordet med 10 sek. Lite tugg på metallen och vittringen men INGET alls på hoppapport. Ja det bekräftar bara det jag redan vet. Bara att köra på med glada miner.

Kommentarer
Postat av: Eva

Heja, heja!!! Det ska bara "lossna"!

2013-06-06 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0