Tävling i Avesta

Himla ruta!! 0 igen, den här gången blev det en annan variant som jag inte var beredd på. Måste träna in dirigering när hon hamnar utanför. Det var riktigt hett på planen och vi var förstås först ut av alla men jag är riktigt nöjd med vår prestation 228 p. Slarv vid vittringsprovet och allmänt lite segt men jag skyller på värmen, jag börjar få rutin känns det som och jag har märkt att man kan kosta på sej både ett och annat utan att det blir katastrof på bedömningen. Duktiga W kämpade på duktigt och vi fick 9 p på helheten ngt lågt tempo över lag, prydligt ekipage! var domarens kommentar, tempot var inte det bästa men prydligt ekipage var väl ett bra utlåtande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0