130312

Japp, jag fick en förkylning och blev hemmavid, mår inte riktigt dåligt men det är otrevligt när näsan rinner, och då menar jag verkligen rinner hela tiden, likaså ögonen och nyser gör jag stup i ett. Det blev bara gården för hundarna men det var sol och skönt på altanen (med vinterkläder alltså) så vi hade några sköna timmar och hundarna fick märgben. Plockade in lite träning på W emellanåt, läggande bakåt och posträning fjärren. Hon som vann LK3 an i helgen sa att hon minst tränat 200 tim bara på det!! ojojoj det kan jag i ärlighetens namn säga att jag inte gjort. Frampå eftermiddagen idag hade jag tänkt lägga ett viltspår att tas i morgon, det var ett tag sedan så det börjar bli dax att väcka viltspårhjärnan.

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig Britt!!!

Svar: Tack Eva..
None None

2013-03-12 @ 18:23:17
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0