Förbjudet är bäst!

Liten runda på förmiddagen, sol men väldigt blåsigt och kallt. På eftermiddag åkte jag och W iväg till åkrarna och skulle promenera i solskenet med mössa och mer kläder. Först gjorde jag en oplanerad uppletanderuta med en puck, en servett och en bandagebit, det var det jag hittade i bilen och det fick duga. Tjänstetecknet finns alltid i bilen som tur är. W var lite vidlyftig idag och sprang lite utanför rutan, jag tror det varit antingen annat hundfolk eller rådjur där innan, tyckte det såg ut så på springet. Alla föremål upphittade fast dom var lite osnällt placerade. Vi tog promenaden och det visade sej att spåren på åkrarna var porösa och svåra att gå på så vi tog en annan väg. W plockade upp en pyttepinne och uppmanade till aktivitet. Vi tränade lite i spåret med pinnen som belöning. Krypet gick ovanligt behärskat till när jag hade den i vänsterhanden och droppade den vi bra kryp. Lite annan smått och gott pysslade vi åxå med. En av mina träningskompisar har 2 stora hästhinkar med med saker när det tränas, undrar vad hon säger om Wiennas nya leksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0