Uppletande mm

Vi, jag och Wienna åkte till sökrutan som vi har kört några gånger nu på "våren" hmm. Den är av någon konstig anledning relativt snöfri. Vi vallade av, sen fick W sitta och vänta när jag la ut sakerna, en puck, tygbit en leksak och ett jädras reflexband som man sätter runt vristen. Den senaste lade jag för svårt, i vänster hörn i en lite grop upptäckte jag senare och vinden blåste som bara den men åt helt fel håll. De 3 första sakerna fick hon med sej direkt men reflexen blev väldigt svår, hon kämpade och kämpade och började tillslut titta uppåt för att kolla om jag hängt nåt i buskarna och började snegla på snitslarna. Jag gick ut en bra bit i rutan och skickade och tillslut hittade hon den men nosade länge innan hon lokaliserat den. Wienna brukar alltid köra rakt ut och svänga höger och idag blev den för svår, förutsättningarna var verkligen emot henne. Sen blev det bus och röj på åkrarna som fortfarande var springbara, testade lite inkallning med ställade, oj vad bra det gick att tvärstanna på det underlaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0