Lyxig tordsdagseftermiddag

Utsikt från lunch stenen. Vädret var helt fantastiskt så jag hämtade hundarna direkt efter jobbet. Alldeles intill den här underbara skogen ligger en lunch restaurang med hämtmat som jag brukar nyttja ibland. Sittande på en sten med stor låda mat och en ännu större låda med sallad kände jag mej lyckligt lottad. Vi jag och Nova strosade runt och njöt, Wienna njöt hon också fast på ett fartigare sätt.
Molnmossa i massor, numera kruttorr.
Blåbären är på gång
Hittade lite rester efter spårträning
Varma hundar! Nova hade fått nog och ville till bilen. Körde hem henne för lite vila. Wienna och jag åkte till en annan skog där badsjön ligger och tog en härlig sväng till badet.
Tiden rinner iväg snabbt och det blev dax att traska till bilen. På kvällen var vi på klubben och träningstävlingslydnaden. Det var ganska lite folk ute men ändå 7 hundar. Eftersom dagen varit ganska fysisk för W tänkte jag känna mej för hur mycket krut det var kvar i henne innan jag bestämde mej för vad som skulle göras. Maten och vilan hade gjort att hennes batterier var laddade igen så jag körde faktiskt hela 3.an med dirigering och nästan inga belöningar, förutom på ett snabbt ställande och rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0