Hundarna har saknat sin matte

Stackars, stackars mina hundar.), efter en skön skogspromenad i fredags åkte jag till Stockholm för att umgås med Susanna, shoppa och titta på Priscilla på Göta Lejon, vi hade en fantastisk helg. Hundarna fick vara med på hus bygget hela lördagen med Diva the dvärg Schnauzer, Isac Clara mormor Daniel Threrese Erik och hussen. Söndagen likadant iallafall tills jag kom med tågen 1540. Uppehållsväder till Enköping sen tror jag hela himlen brast för det regnade kopiöst hela hemresan.Trött blir man av att kuta runt på stan iallafall jag, att sedan nattsudda på det gör inte saken bättre. Men jag längtade verkligen UT fast det regnade. Mina fötter kände inte för någon längre promenad så det fick bli klubben för Wienna och mej. Regnet öste ner och det var 6 varma och helt underbart. Wienna var supertaggad och vi körde framåtsändandet mycket ff med koncentration på mitt fotarbete, där kom jag på lite saker som jag kan förbättra, när jag gör rätt och går bra går W super. Nytt tänk på stegförflyttningar. För att bränna lite en energi använde jag de båda planerna för uppletande och jädrar vad det gick undan. Skönt med en vattentät hund som jobbar på bra trots regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0