Åkerspår

Jag använde i stort sett hela åkern idag, lade bara 3 pinnar samt slut, idag var det focus på spåret. Många vinklar och ett virrvarr och en stor båge a´la Monika Henriksson.
Precis här brakade det till när jag gick ut spåret, trodde det var en stor gren som gick av men det var tydligen ett vattenhål, jag hade stört ett rådjur som sprang därifrån, W,s enda reaktion var just denna, titta till och fortsätta, bra!
Wienna trasslar sej tillbaka till spåret efter en återgång.
3.an hemma
Här blev det svårt, W trodde inte det var sant att jag gått över vägen och fortsatt efter vägkanten, hon letade spår åt skogshållet men fick hålla på och stöka ett tag sen kom spåret i näsan, va? har människan gått över vägen igen och ut på på åkern? Helt klart sa W, där låg ju slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0