140410

Regn och snö, ett riktigt Aprilväder har det varit några dagar här i Fagersta. Måndagen blev det ju långpromenad).).. Vi har fortfarande träningstid i hallen men jag valde att träna i spöregn på eftermiddagen i ställer, jaja jag vet, men jag gillar busväder och det gör Wienna också. Snöväder och en skogsvända på onsdagen lite bollbus med resultat som vanligt, bollen i trädet. Kastade stora kvistar, W hämtade, jag kastade osv. Hon är helt fantaastisk min W. Idag jar vi gått i skogen, jag har lagt viltspår tills i morgon och tränat på klubben, lilla fröken är så taggad så hon har börjat gå på " tävlingsledarens" kommandon så nu tränar vi på att sitta kvar.Ser fram emot morgondagens viltspår ( tävling i maj) och träning för Monika Lindblom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0