Viltspår

Lade spåret på torsdag em för att ta det på fredag fm. Regnet kom nästan direkt och jag vaknade till snö, inte bra tänkte jag nu kan det bli lite väl svårt tanken slog mej att kanske hoppa över, men gav W en chans att prova samtidigt som jsg vet hur himla besviken hon skulle bli om hon gick bom. det sägs ju att man bryta ett spår närsom men det köper jsg inte när det gäller W och viltspår. Upptaget gick fint efter lite kontroller, pang i linan och jsg kände att hon vsr rätt,den här gången hade jag inte gjort en enda markering vet inte vad som flög i mej, kanske blev jag lat? i mitten av spåret kände jag att hon var fel ute ganska duktigt men eftersom jag inte kunde känna mej säker hängde jag bara med, hon började söka sej tillbaka i sina klassiska stora cirklat säkert 100 m och smack! där var hon i spåret igen phu riktigt bra gjort. hon fick slita riktigt duktigt för förutsättningarna var riktigt besvärliga.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0