30 april

Började dagen med ett lydnadspass, tragglade linförighet, framåtsändande, kryp, lite stege, ja inte stora höga stegen utan en typ vanlig plan stege ca 30 cm över havet. Fortsatte till mitt spår som jag ansvarar för på vårt högre spårtävling nästa vecka, idag blev det spårfritt för hundarna, bara stora röjet medan jag kände av spåret så man har koll. Vi gick ett annan högre spår på andra sidan vägen när vi ändå var på G, kändes sjukt långt men det kan bero på att jag var iklädd underställ och flíströja, så blir det tydligen när man börjar dagen tidigt. Grillkväll med son med familj, hundarna spelade tuff fotboll med barnbarnen Clara 5 år och Isac snart 2 . Wienna hade fullt upp med att städa spadar och andra barnsaker som hamnat på backen, samtidigt som vi åt (belöningen fanns ju på bordet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0