120807

Skogen blev det idag, lång svampsväng. Gick på något okänd mark vilket jag egentligen inte gillar med tanke på att det finns hur mycket utgrävninga efter malm som helst  i skogarna runt om med trasiga eller obefintliga "staket" Nova, inga problem hon tuffar på på stigen, det har hon alltid gjort. Wienna tuffar ju inte direkt utan ronderar mest hela tiden vilket innebär att jag har de flesta hålen inprogammerade i hjärnan. Idag blev det ett tokrace utan dess like, det var tydligen hur häftigt som helst att ösa på bland stora ormbunkar så man absolut inte kunde se nåt. Dårpippi!! Det är en jäkla tur att man fått till inkallningen så bra annars vete katten om jag kunnat ha henne lös. En kompis till mej hade en hund som gick ner i ett stort hål, som tur var var dom 2 så en fick springa till bilen och hämta spårlinan så dom kunde få upp hunden. Hade laddat för premiär på platsliggning med skott och gömd förare idag men tydligen är det styrelsemöte med sektorerna då blir det inte många kvar som kan lägga,  kanske bra det för just nu är det ett himla regnväder, kanske inte den bästa förutsättningen för att det ska lyckas, fasen åxå jag som hade laddat för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0