120828

Nyduchad hamnde jag framför TV.n och Svenska Hollywood fruar, intressant! jag är så långt från deras vardag det bara går, känner mej som en riktig urskogstamejävul. Började dagen med en tripp till Åsby handelsträdgård i Hallstahammar och fick ihop lite grönt, fortsatte fortsatte till ITAB i Surahammar, där finns mycket bra utekläder till bra pris. Finns även som nätbutik. Idag hade jag planerat  noga och plockat med lite hundtränargrejor för träning på Surahammars BK, Tyvärr fick vi lite problem med vittringsapporteringen i går när jag surnade till på tugget som varit bra ett tag, det gjorde W tveksam med idag gick det bra igen, Nova fick fixa som hon ville eftersom vi var själva, bra med störning. Lite plantering på em och sen till klubben för platssittning och platsliggning med skott och osynlig matte, W skötte sej utmärkt och jag var riktigt lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0