Turistat och tränat

Idag har jag och stora delar av familjen turistat i vår egen kommun. Vi har ett av 14 världsarv 20 min hemifrån, Engelsbergs Bruk. Intessant och spännande med sagotanten som berättade historien, dock gillade hon att prata så mycket att jag lessnade ur och gick ut och lekte med b-barnen, kasta kottar är fina grejor. Pga värmen fick hundarna stanna hemmavid och var i startgroparn när jag kom. W fick gå viltspåret jag la i går, läste på lite bättre i morse, liggtiden på anlagstesten är 2 - 5 tim, stackars W har fått gått 24 tim spår. Måste prova i morgon igen med kortare liggtid, ska bli intessant. Körde till klubben för ett lydnadspass som gick riktigt bra, det känns som det går framåt och W är taggad till tändern lite vä taggad i bland fast det är en härlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0