121208

Igår lyckades jag med konststycket att ta mej ner på golvet för att klippa klorna på hundarna, med hjälp av armar och trapp gick det bra, största problemet vara att Nova skulle komma, hon hade lagt sej där vi brukar klippa klor och som vanligt fullständigt brutit ihop och stängt av alla ingående kanaler. Hundarna fick en härlig eftermiddag med husse på golfbanan och kom hem i skymning. Jag kom på att Therese skulle till Västerås och ringde, tur hade jag, hon var på Arken Zoo och kunde köpa 2 Dogmanhalsband med blink och reflex superbra! Dag blev det visst en sovdag både på morgonen och 2 tim efter lunch, jag som alltid vaknar för tidigt och aldrig sover middag. 4 beningarna fick en härlig långis med husse i superfint väder. Eftermiddagen jobbade hundarna med att bevaka maten från frysen som hamnat på altanen pga avfrostning av frysen. Jag har beställt en bok!!!! den enda bok jag läst från pärm till pärm på de senaste 20 åren var en hundbok förstås, beteendevetenskap. Boken jag beställt heter Spår, dressyr träning samspel, såg att den var nämnd i hundsport och den borde kunna fånga mitt intresse.

Kommentarer
Postat av: Eva

Maria Hagströms böcker är oxå kanon bra och de har minsann lite beauceroner med på bild!!! Titta x-tra och gissa vilka:)

Svar: Jag tror jag vet, hon undrade var W kom ifrån och visste vem Du var. Tänkte kolla ev kurser/läger med henne till våren och gick in på hennes hemsida 2 ggr den första fick jag nåt skit i datorn och fick lämna in den, den andra gången fick jag virusvarning så jag ringde henne och hon skulle kolla upp det, jag har inte vågat gå in än. Hon hade inte planerat så långt än men det skulle vara superkul att kursa för henne.
None None

2012-12-09 @ 19:45:51
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Eva

Ja jag har oxå kollat, nu var det länge sedan jag tränade för henne men hon är SÅÅÅ bra!!!!

Svar: Vet du om hon kör brukslydnden åxå
None None

2012-12-09 @ 22:04:32
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Eva

Visst gör hon det!!! Hon har tävlat mkt spår och sök, hon var med i bruksSM med Ylle i spåret för bara några år sedan!!

2012-12-10 @ 13:00:17
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0