Då var man riktigt ren

Fick ta bort bandaget i dag!! var till distriktan utifall det inte skulle vara ok, sist det lades om var 30 nov så det var lite spännande, jag kunde inte titta först men kunde inte låta bli, det såg fint ut och var sytt hela vägen utan "nitar" så det var en lätt match. Äntligen fick jag duscha på riktigt, inte bara snabbisar. Annars fixar jag så gott det går med en krycka, det är lite svårt att bära med en hand så det blir några vändor extra. Handlat lite och varit till keramiken för att få hem det sista till jul. Hundarna och jag går i hemmaskogen och dom tycker det är kanon att härja fritt igen, det är dock något knöligt att ta sej fram med kryckorna på stigarna då vi fått en hel del snö, men jag tar det som ett träningspass och njuter av att se hundarna lyckliga och att få vara ute i skogen. Hemmatränar, dvs ligger i sängen och sparkar med benen i olika övningar, ser förmodligen ut som en trotsig fyraåring.

Kommentarer
Postat av: Eva

Heja Britt!!! Härligt att det går så bra!!

2012-12-18 @ 19:42:10
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0