120607

Semester idag! vaknade tidigt och fixade lite i trädgården, tänk att man alltid ligger efter där. Skogen nästa och spår, tog en promenad i det fina vädret, blåbärsriset har en alldeles underbar grön färg och det finns hur mycket som helst. Gjorde en uppletanderuta till W i väntan på att spåret skulle ligga till sej, hade planerat dåligt så det fick bli slutet på en benlinda, en "hovgrej" jag hittat i skogen och en hopknölad hushålllspappersbit, tur att man har en skräpplockarhund för det gick bra även med pappersbiten. Spåret blev tallslalom två övergångar på promenadväg de 7 småpinnarna hittade hon men traskade en halvmeter på sidan om slutet i blåbärsriset och jag trodde hon skulle vända om men icke! jag tog upp slutet och har hon kunnat säga FAAAN så skulle hon gjort det, hon såg verkligen bedrövad ut när slutpartyt uteblev. På eftermiddagen blev det vila i bilen medan jag var på klubben och jobbade lite på hallen. Nu är det mat i magen och lite vila, sen klubben igen för tävlingsträningslydnaden och idag blir kontaktövning a´la Cizzi, ingångar UTAN att putta på mej och lite kryp, det får räcka för idag.

Kommentarer
Postat av: Karin och Athena

Ni är så flitiga så att ni ger mig dåligt samvete:-) Tid kommer nog här också till att planera mer träning.

2012-06-07 @ 17:33:52
Postat av: Eva

Håller med Karin, ni är riktigt flitiga men det är ju då resultaten kommer oxå:) Hihi kan se Wienna's min framför mig!! LURAD!! Så kan det gå!!

2012-06-07 @ 18:59:12
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0