120608

Och ett år till på den förhatliga tidslinjen. Det blev lite pyssel hemma, tex sanera altanen efter att alla björkar gjort sitt, nu är det bara att vänta på att tallarna drar igång och gular ner typ allt. Passade på att klippa gräset för vi har faktiskt haft en helt underbar och solig dag. Blev en tur ner på stan för lite mathandling till kvällen och jag passade på att slinka in på en klädaffär vilket verkligen inte alls är vanligt för mej, om det inte gäller djuraffär/hundkläder. Det beror nog inte på att jag vill gå i mina gamla lumpor utan snarare att jag alltid är på väg till alt från nåt som har med hundar att göra. Har ingen vidare lust att trippa rund i mina gummistövlar bland alla andra tanter som ser välklädda ut. Hundarn fick vilodag idag, förutom lite kryp och fjärr här på gården. Som tur var var mammas lilla toypuden med på kalaset så det blev lite hundskoj också. Snälla goa Clara hade gjort en skattkarta så vi fick gå på skattjakt, en jättebra födelsedag blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0