120620

Idag blev det skallevila för Wienna, det har varit mycket nu ett tag så jag tänkte att det skulle passa med en skön lång eftermiddag i skogen. Hade sett att ett hus på landet som var till salu och visste bakvägen dit genom skogen så vi traskade iväg, jag och Wienna, Nova fick fick följa med snälla Frida och plocka blommor. Det var längre till huset än vad jag trott men skogsvägens kanter var fyllda med blommor och det var helt underbart fast varmt. Huset var helt underbrt men låg tyvärr bara 100 m från riksväg 68 och det var ett herrans liv från bilarna så nejtack. Jag kände med stark så vi tog vägen runt Ötjärn och passerade några ställen som jag under W,s uppväxttid valt bort pga galen hund men idag känns det som poletten ramlat ner och hon utsätter sej inte för livshotande strapatser, guuud vad skönt. Vi gick på en fin skogsväg och plötsligt tänkte jag, här kan man ju träna kryp, jag måste ha blivit rejält skadad på lydnad,  tyckte förr att folk som höll på som jag   gör nu var riktigt konstiga, kunde inte förstå då, men nu med en hund som Wienna fattar jag. Avslutade prommisen med lite svalkande bad och vattenapportering.

Kommentarer
Postat av: Karin, Athena och Hejja

Roligt att läsa om alla era äventyr. Har ett ställe som snart blir till salu som garanterat ligger långt från väg och oljud;-) Det vore något för er. Spårmarker och badsjö finns också.

2012-06-20 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0