Isoleringsdag på klubben

Började med att ta en röjarsväng i skogen innan vi åkte till klubben. Idag blev det isolering för min del, andra fixade det sista med innertaket. Det tog hela dagen och snälla Cecilia som snart ska ha en bebis fixade med fika och lunch, andra som inte kunde hjälpa till åkte ut med fikabröd. Innan vi åkte hem körde jag ett lägre lydnadspass med W och det känns så jädra bra just nu, hon har nog blivit lite "vuxen" och är stabilare och med fokuserad och inte lika störningskänslig tycker jag. Det beror nog delvis på att jag lagt upp träningen lite annorlunda mot förr. Känns som det kan vara dax att köra igång med lägretävlingar. Nu vankas mat för hundarna och jag ska en sväng till keramiken. Det är hårt att ligga på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0