Jisses vilken hundvecka

Onsdag uppflyttade till högre spår, lördag MT godkänd och söndag BIR CACIB och CERT!  Dagens övningar började med spöregn, fortsatte med spöregn och slutade med duggregn, iklädd regnställ, regnhatt och stövlar tågade vi in i ringen och det gick ju kanon, nummerlappen var en sörja eftersom vi inte lyxar till det med tält utan fick sitta som 2 får i hällregnet, iallafall jag för W hade buren och jag hade varit smart nog att ta med en plastsäck att lägga över. Det började lätta och jag tänkte stanna till BIG så jag satt och väntade och insåg snart att jag skulle se ut som ett UFO eftersom dom andra började visa sej i röda dräkter med puffiga storpudlar. Så jag packade ihop mina dränkta saker och lommade iväg till bilen.

Kommentarer
Postat av: Eva

GRATTIS, GRATTIS och GRATTIS IGEN!!! Flitiga ni är:)

2012-06-20 @ 11:57:48
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0