Idag har jag murat och målat

på klubben. Nu har det dragit igång på riktigt och det blir 2 intensiva veckor för att få träningshallen klar. Massor med glada människor som jobbade helt fantastiskt ihop! Jag hade tänkt att hundarna skulle vara hemma med husse idag för att slippa sitta så länge i bilen men ICKE sa Wienna som vägrade gå in. Skyll dej själv då sa jag och det tyckte hon var ok. Rastade en stund på skogen sen blev det bilen nån timme. Efter lunch band vi upp hundarna runt bygget så dom kunde se hur vi slet. För W.s del tror jag det var första gången och det gick utan problem, när jag körde bevakning med Nova fick vi träna en del på det och en del hundar hade väldiga problem med att vara tysta. När vi jobbat klar passade vi på att köra ett lydnadspass, hem och plantera lite buskar medans hundarna tittade på klocka och väntade på mat. Nova labb/rottis kan ju alltid klämma ner en matbit. Wienna har inte heller haft problem med att kasta i sej maten men nu är hon labbehungrig, mycket kokta morötter blir det, folk tror nog jag har häst så mycket som jag släpar hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0