Väldigt obra spår idag

Fast lydnadsträningen gick super trots 25 varma, den blev förstås inte så jättelång men intensiv för W älskar sin frisbee, jag använder den till det mesta just nu, har ett helt annat klipp i hunden! Nåja till det mindre roliga, spåret, som började väldigt bra, W tog upp mitt spår på grusvägen in i skogen så jag fick stanna henne för att sela på, en missad pinne med den hade jag lagt på ett fulsätt så det gjorde inte så mycket, däremot var sista delen av spåret på grusväg och där blev det stopp. W gick på andra delen av vägen än vad spåret gick och fejkspårade?? hon tom missade snasket och det brukar aldrig hända, hon såg helt förvirrad ut, gick förbi slutet men fick det i näsan och vände, bra det för hon kämpade verkligen fast hon inte riktigt visste vad hon höll på med. Man kan ju ta sej en funderare på varför, värme? trött efter lydnadspasset? mycket pollen i näsan eller att jag förr lagt hårt spår med avslut i skog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0