121121

Idag blev det ett vanligt spår för W, det var ett bra tag sen sist och det blev väldigt kort liggtid ca 45 min. Hade egentligen inga planer på att spåra men la ett spår innan promenaden. Jag hade några skogspinnar och ett gäng vittringsapporteringspinnar i bilen och fick i all hast ordna ett skogsslut. I Eliten är det bara färska skogspinnar fick jag veta, dom ska tydligen var svårare att hitta iallafall enligt den jag pratat med. Jag lade slutet lite snällt men dom andra var jag inte särsklit snäll med. Spåret var inte jättelångt kanske 700 m så pinnarna kom kanska tätt, en missad liten skogspinne blev det men den var svår, hon gick hon som på räls och farten var faktiskt inte alls så bedrövlig, kanske har viltspåret gjort sitt till.

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt!!

2012-11-21 @ 22:33:45
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0