120804

Som sagt, tränade bruks idag med lite gamla bruksrävar. Jag ska först säga att jag är överlycklig att jag inte har en schäfer, gnäll, pip och övertändning deluxe, tänk att jobba med något så tråkigt som att jobba bort ljud, visserligen har dom en fördel på ljudgivandet men ändå. Tittade på när det tränades, sen var det våran tur att dirrigeras i högre, kan glatt konstatera att W inte alls är särskilt störningskänslig längre och vi kan nöta på nästan som om vi vara själva. Fick inspiration och lite nya infallsvinklar och beröm för framåtsändadet som känns riktigt på G. På kvällen var det allmänlydnadsträning på klubben, Vi körde låga stegen med snask på de 3 avslutande stegen för att inte få slarv, sen tränade W på platssittningen när dom andra  körde ligget. Sist men INTE minst platsen med skott med mej placerad bakom en lada, tredje gången idag och jag  var helt lugn!  skönt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Så flitiga ni är:) OCH duktiga!!

2012-09-05 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0