120903

Nova är justerad sen några dagar tillbaka. Tanten får sina frispel och kör brutaljagis och ibland blir hon halt. Wienna och jag tog en svampsväng och eftersom Nova var hemma blev det jag som fick ta allt bus, hon var inte nådig lilla fröken! Snurrade till det men hade lite koll på solen för en gångs skull så jag passade på att halvlita på W gällande riktningen till bilen och hon drogs åt bilhållet!! tror jag har en lite gps hund i W! Märker att hon är lite mer på och tar ansvar gällande vad som händer, hon vind och ljudmarkerar betydligt mer när hon är ensamhund. Imorgon har jag bjudit in mej själv bruksveteranerna tränar, ska bli väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0