120911

Vi tog viltspåret efter lunch, idag med spårupptag, fasen va fort det måste gå. W jobbade på bra och tog vinklarna med bloduppehåll men fick problem när jag följde en skogsväg och vinklade av, hennes vanliga problem , jag släppte linan och lät henne jobba och det fick hon göra med råge men det gick till slut, slarvmaja! Men ingen kan ta ifrån henne att hon kämpar. Sen tog vi en sväng i skogen, Nova i koppel eftersom hon inte kan ta det lugnt och hältan måste läka ordentligt innan det blir fritt ös, Vet faktiskt inte vem som retas mest men det är riktigt jobbigt för matte att hålla styr på odjuren. MAT behövdes och smart som jag är kokades morötterna innan vi for. Gubben kom hem i tid för en gångs skull för vi skulle åka till auktionsbyrån och hämta vitrinskåpet som jag ropade in i helgen, nu blir det till att fixa till det. Vi åkte till klubben för lite plats mm. Vi hann träna lite ruta och fjärr mm innan platsen. Körde sittande i grupp innan himlen öppnade sej, då fick det räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0