120922

Lade mej i ganska tidigt igår  för jag skulle vara på klubben 0640 i morse. När jag lagt mej började det regna och höll i sen hela natten och hittils hela dagen idag. Wienna var genast på för jag hade ju hundkläderna och då får man gå ut, jädras vad hon trängdes vid dörren! husse var hemma så jag tyckte dom kunde vara hemma, det var bara 5 grader och regn och blåst. Ena dommartältet  fylldes med blåst och for iväg som en luftbalong, det var omöjligt att få fast. Först var alla platsläggaden. Sen var jag mottagare på budföringen och sen började lydnaden där jag var sekreterare,.Inte särskilt roligt att titta på för otroligt många hundar ville INTE ligga sitta och definitivt inte krypa. Åkte hem innan eliten var klar, mina egna hundare behövde ut och skogsröja lite. W har "bara" varit i skogen idag, det märks för hon snappar lite i mina byxor för att få uppmärksamhet när jag går förbi henne, hon är för söt! Hoppas på lite bättre väder i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0