3 ornas helt.

Tävlat LK 3an igen, med blandat resultat. W var lite störd av folket på planen idag. Lite ofocuserad så jag fick fräsa lite åt henne på lämpliga ställen. Rutan då, tja sitter inte riktigt kan man ju konstatera, vi har tränat på att hon ska gå in och ställas sej utan att jag ropar stanna och det funkar för det mesta men inte alltid. Idag tyckte hon att dom placerat rutan lite fel och ställde sej där den borde varit, och där stog hon som en fastlimmad staty och vägrade röra en fena trots att jag försökte flytta henne. Sättandet blev åxå 0 idag men det är jag inte så orolig över. Allt annat fixade vi bra, fast jag vill ha lite mer tempå i alla moment. Fjärren är jag riktigt nöjd med förutom farten förstås men inte ett enda DK! brukar alltid bli nåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0